Subject: Side projekti kooskõlastamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Peeter Uibo'" <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Sep 2024 09:23:38 +0300

Tere

Saadan teile projekti nr 1184 ”Grossi poe side” Tartu mk, Kambja vald,
Tõrvandi alevik.

Lugupidamisega

Lea Toomet

Projekteerija

53038426

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Fiberup OÜ

Turu põik 4/1

50106 Tartu

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.